myspace layouts 1.0
myspace layouts 1.0

December 7, 2011

spm da habis? err..

haha lambat gyler aku post pasal habis spm ni kann. sorilaa paper LK habis lambat HAHA okay gaya macam aku yang amek spm pulak kann? -.-'

hahaha so budak2 lepasan spm, aku na wish congrats sebab da bebas dari duniaa sekolahh. baju sekolah korang da bole buat frame da kann? :DD haha aku doakan korang berjaya okayy, insyaallah :)

hmm then utk budak2 banting tuhh, hee thanx sebab selalu tolong aku buat macam2. aku appreciate sangat :') lepas ni susah laa na jumpe korang kann. dengan faz duduk melaka lagi, dengan korang yg pergi macam2 haluan lepas ni. so kalau jumpa lepas ni, jangan buat2 ta kenal pulakk. segan laa aku :p emm, nanie, dah nakk jadi budak gombak kann? hee hope jaga laa diri kat situ baik2 okayy? sori kalau ade sala silap sepanjang aku kenal korang semua.

okay da puas da merepekk. -.-' hahaha so goodluck dalam haluan hidup korang okayy :')

p/s : lepas ni orang da ta cakap aku couple dengan budak sekolah laa kann? :)

No comments: