myspace layouts 1.0
myspace layouts 1.0

August 18, 2011

lalala~

hee da lme kann ta jumpe aku kat sini? haha biasalaa orang busy memang camni. :DD
err okayy first nak mintak maaf sangat2 sebab da lme ta sentuh blog ni. jangan salahkan aku okayyy, da lme aku ta sentuh pc so macam ni la jadinye ^^ haha actually atas jasa abang, kini cik faiq mampu laaa na online tweet gps bagai *termasuk blogging ni menggunakan iphone beliau *untunglaaa dapat s2 baru -.-' haha ta kesa laaa yg penting ta susahkan sesiapa ;)

okayy actually aku tatau na post pasal ape sbenarnya. tapi jeles sebab sorang2 post blog bagai, blog ni pulak da macam reban ayam daa *xdekaitan -.-'
hee skejap je da stengah bulan kita puasa kann? nanti pejam celik raya la uhh. so cik faiq ingin mengucapkan selamat bershopping sakan, selamat membuat kuih raya & selamat mengibarkann jalur gemilang semua laaa. haha hopefully korang berjaya puasa penuh *yg tertinggal tu ta bole na buat ape laaa :DD who knows, maybe this is our last ramadhan? :)

thats it for todayy na tido esok kuiz -.-' haha nyte peeps ^^

3 comments:

amirulspurs said...

hai. selamat kembali -.-

Mahie Shohailly said...

pakcik, nak duit rayaaa !

faiq said...

amirul rindu aku ea? hahaha
mahie tanak bg pakcik da merajokk :p