myspace layouts 1.0
myspace layouts 1.0

April 26, 2011

kawan.

best takk hidup kita kalau ade kawan? seronokk kann? bila kita susah, kawan jugakk yg tolong kita. kalau kita sedihh, dyorang datangg. pujuk2 kita, hepikan kitaa. tp bila kita senangg? kita buat laa ape2 yg kita nakk. kutuk dye. tikam belakangg dye. tu laa maksud sebenar kawan sejati kann? lepas tu kann, bila kawan kita buat salah sikit, hahh, hebohlaa kat semua orang. kawan kita ni jahat laa. bodohlaa. lepas tu suruh dyorang semua pulau kan budak tuhh. kalau dye tolong xde laa kita heboh pulakk kann? apsal bangsat sangat haa perangai kauu?

weyhh. agak2laaa. kalau na jeles pun tak payaa la sampai nak putus kawan. korang bukan kompem kawin pun kann? kawan jugak laa yg bole kekal sampai mati. masalahnya, hal kecik, hebohh kat semua orang. len kali, gitau laa kat semua orangg. bia laa putus kawan pun. kawan sekolah menengah je kann? bukan penting sangat punn. bia semua orangg pulau kita. nnti bila susah, datang balik kat kawan kita tuhh. baru laa na merayu2 mintak tolong sume. hina siot perangai kau.

kawan2 yg laen pulakkk, ikot je la nasihat dye. kalau dye cakap tak payah layan, korang ikut. suruh rosakkan meja, korang ikut. ohh. korang kawan dgn budak tuh 3 tahun je kann. lupe lakk. korang lg sayangkann dye drpd budak tuh. budak tuhh bukan ade mkne pun kann buat korangg?

aku admit. aku mmg ta tahu hal sebenar. mcm mne hidup korang kat sne. rapat sgt ke budak tuhh dgn balak kau. bercium2 ke sampai nak putus kawan. lepas ni nme aku kompemlaa blacklist dari hidup kau kann? pgi laa gitau semua orang, perangai aku mmg bangsat. ta layak kawan dgn korang sume. ta kesa punn laaa. ramai lagi kawan yg aku bole percaya. lagi pun, korang semua bukan pernah hargai kawan kann?

No comments: