myspace layouts 1.0
myspace layouts 1.0

January 17, 2011

update selaju siputt *versi adek. ;p

eh eh. tajuk sme laa. sori kakakk pinjam tajuk tak bgitau. anyway, hepi besdayyyy! makan laa kek banyak2 bia gemokk. hahaa. ;p

oke. sumpa lari topik. hahaa. sebenarnye cik faiq sorang nie xde idea langsung nak curahkan idea-idea bernas dalam laman sosial ini. *oke. itu skema. =.=' tulaa. otak da compress sgt dgn formula. exam ta lepas jugak. padan muke. isk. hahaha. ehh. lupe nak wish. congratz ea budak matrixx! doakan aku final exam pulakk. ;p da da daaa. malas na mrepek panjangg.

sbenarnye, sye just nak mintak maaf kat semua,*i mean semuaa! kalau hidup baru cik faiq nie betol2 beri special effect kat korang. sumpahhh, mmg xde niat langsungg. tp benda da jadi, na wat camne an? tunggulaa sye modified keta back to the future, upgrade engine sume, *ape yg aku mrepek nie? =.=' baru laa sye baiki balik semua kesilapan yg sye penah buat. betol laa org cakap an, manusia ta pernah terlepas dari kesilapan. nakk buat nie, yg tu terase. nak buat tu, yg nie pulak terase. hidupp ta pernah nak perfect. ade je hati yg aku nak saketkan. aku memang kejam an? 

so, lg sekali sye nak mintak maaf atas semua silap salah yg sye buat kat korang semuaa. i really2 appreciate it. 

p/s : kepada sesiapa yg nak sgt2 tau pasal kisah hidup faiq yg baru tu, tnggu laa smpai mood aku oke. sumpahh, luar nampak hepi, tp.....

*to awakk : sye ta pernah lupekan awakk. soriii. :)

6 comments:

noornzra said...

da macam siri upin ipin. comel gile. tade kek ah. xmampu.

tak banyak difference kan? faiq kan budak baik :)

aisatti hakim said...

haha.setuju statement noor.mcm upin ipin

faiq said...

kenape mesti upin ipin? -.-'
hahaa. thanx noor. thanx aisar. :)

Norashikin Abdullah said...

ok nk tahu kisah hidup faiq yg baru

shamellia said...

faiq, aku terasa jugak kot. :) tapi xpe,serious aku faham. kau jgn pk
-ve. aku ok je. cuma agak tkejut kenapa kau? kita baik baik je kan, tup tup! perghhhhh xpelah. ape ape pun, aku doakan kesejahteraan dan kebahagiaan awak ye :') take care faiq!

faiq said...

ekin. nnti2laa. hehee
shamy. aku mintak maaf sgt2 k. nnti aku cerita kat kau. oke? :)