myspace layouts 1.0
myspace layouts 1.0

December 8, 2010

esp. to awakk.

hahaa. da lme ta update blog nie. rse seronokk pulak.
sume sebab awak laa yg tbe2 bg semangat tahap giga kat sye.
hee. seronokk an?
maki org sne sni, kutuk org sne sni.
owh. itu mmg keje awak an. awak kan ade blog.
so awak bole kutuk gile babii kat sape2 yg awak nakk?
weyhh. beragakk laaa. kalau awak na kutuk gyle babi pown, tgklaa cermin dulu.
org laen ade prasaan jugaklaaa. dye da ta kaco buah hati yg awak sygg gyle babi tu ckup laa.
sboleh2 na bgitau satu dunia an, awak bertuah sbb dpt balak perfect gyle tahapp.
ta puas hati kalau prempuan laen nak tego dye pown. naa tunjuklaa awakk hebatt.
weyhh. kalo awakk sygg sgt kat balak awakk tu. jge laa dye baek2. amek dye, kurung kat bilik awakk.
kan senangg. 24 jam berkepit dgn sygg awakk tuh.
pastu hebohlaa kat blog awakk tuh. awakk ade laki yg kompem takkan tinggalkan awakk.
ta payahlaa sampai nak maki hamun org laen. dye pown ta hinginlaa kat balak awakk tuhh.

p/s : na trase? pegi matilaa. aku kesa ape bodohh! =.=

6 comments:

Mardhiah Abd said...

wow, garangnyaaa ! bagus2, teruskan marah dgn org yg berlagak macm dia sorang je ada balak..

atiqah jaya said...

ini orang ngek punya . tak prnh ada balak sblm nie tu yg dia batak lebih .

faiq said...

haha! sye stuju kakk!
tqa. budak kecikk. byase laa. hahaha.

Anonymous said...

da lain ye skrg...
really different..
hmmm...
i miss the old one..
sorry 4 my words.

Nurul Suhada said...

faiq buat sue rasa hilang perasaan mara n sedih sue pada seseorg lepas baca ni!
tengs to faiq!

faiq said...

haha. ur welc. sue. :)