myspace layouts 1.0
myspace layouts 1.0

October 4, 2010

openhouse cik faiq.



aku da malas na komen pape pasal openhouse nie. kpd yg snggup dtg *smpai sesat2 tu* , thanx sgt2. kepada yg ta dapat tu, xpe, raye taon dpan ade lg kot. kepada yg mengganti aku sepanjang hari tu,

sumpah aku sayang korangg! 

fidot. patol. lepass nie, kalo korang ade openhouse, ajaklaa aku. sumpah aku nak balas balik bnda sme yg korang buat kat aku. :)


p/s : sorilaa kalo entry nie tak seceria mne. bukan best pun nak cite pasal kesah hidup aku an? 

4 comments:

Muhammad Firdaus Bin Md Fauzi said...

aku datang mmg sbb nak tolong pun (:

S.tia Aisar said...

haa.sory budak uia
budak matrik sekolah laa.ahaa

next year insyaallah boleh:D

Yi Xiang said...

ta ajak :(

faiq said...

fidot. pasni dtg lg ea. hahaha.
aisar. xpe. taon dpan ade. :P
gan. da ajak laa!