myspace layouts 1.0
myspace layouts 1.0

March 8, 2010

kembali ke alam persekolahan .

 
haa.
pejam celik pejam celik
kejap je da 3 bulan
kte hidup merempat kat rumah.

ade yg pgi keje
ade yg busy driving
ade yg holiday
ade yg da oversea
ade jugaklaa yg tnm anggur kat rumah.
mcm2 ar.
 
haa.
sperti yg kte tahu.
khamis nie kte akn kmbali ke alam perskolahan.
xya laa pkai uniform skolah kesayangan kamu tu
xya nk bawak beg berat2 berisi buku kegemaran kamu tu
xya nk takot ckgu2 disiplin siap dengan gunting nk potong rmbut kamu.

sebab alam persekolahan ni hanya sehari
hari itulaa blsn ape yg kamu da blaja sepanjang 5 tahun di skolah tu.
hari itulaa blsn ape yg kamu da wat dgn omwork2 yg ckgu2 ksygn kamu bg.
hari itulaa blsn kamu yg berjam2 duk diam dlm kelas.
hari itulaa blsn ape yg kamu da wat dgn worksheet2 yg ta penah abes tu.
 
hmm.
so. smpena hari yg ditunggu2 tu
marilah kte bertawakal
agar kte sme dpt kputusan yg cemerlang
pada
11 mac 2010
nnti.



sekian terima kasih.  =)






8 comments:

S.tia Aisar said...

whoi.nk amik result kene potong rambot dol.haha

Muhammad Firdaus Bin Md Fauzi said...

aisar.. kate nak join aku x nak ptg rmbt..

super eja said...

ko bukan botak ke fidot?

faiq said...

rambut aqu mne penah panjang .
lalala~

Yi Xiang said...

camne ni? rmbt ak dah berkarat..
proses oxidation.. XD

faiq said...

biar je.
ust wahab cuti.
hahaha.

shamellia said...

mane ko tau ust wahab cuti? sesuki ko je.

faiq said...

ye ar. cti amek result. gpown gunting dye ilang.